Nakon osvojene lente i tijare (krune) 2006. godine na Međunarodnom Marko Polo Fest-u u gradu Korčuli, dubrovkinja Ana Matušić MISS Marko Polo Fest-a gradi vlastiti međunarodni turistički brand okvirima grada Dubrovnika, jednog od najljepših srednjovjekovnih gradova na svijetu.

O nasljedniku antičkog Epidaura, srednjovjekovne sredozemne ljepotice postoji nekoliko teorija o osnutku Dubrovnika (lat. Ragusa), a općeprihvaćena je, da je Grad osnovan u 7. st., kada su se Latini iz grada Epidauruma (južnije od Dubrovnika, na istom je položaju današnji Cavtat), sklonili pred navalom Avara i Slavena na hrid Laus, što znači stijena (Laus → Lausium → Rausium → Ragusium → Ragusa). Kasnije su ti isti Slaveni izgradili naselje na južnim padinama brda Srđa, na kopnu preko puta hridi i nazvali ga Dubrava, što znači šuma duba (hrast).

Osim arhitektonske ljepote, Dubrovniku se divimo živućoj ljepoti i skladu u kojem obitavaju današnje generacije mladih djevojaka sa stilom i ciljem. Upravo jedna od njih je i Ana Matušić. Otvorena, susretljiva, uporna i draga osoba, kojoj ništa nije teško. Koja je zapravo živući fenomen života i oživljavanja grada Dubrovnika koji nikada ne stari i nije prepušten slučaju, jer djela mladih povrh asfalta, betona i novonastalih građevina Dubrovniku daju jednu novu gospodarsku, kulturnu i turističku dimenziju.

Ana Matušić nakon osvojene lente i tijare (krune), imala je predivnu priliku zajedno sa Denisom Šabićem voditi Marko Polo Fest. Uručila je nagradu živućoj legendi i dalmatinskom slavuju Vinku Coci te se fotografirala sa jednim od najboljih klapskih tenora na svijetu Tončijem Gulinom iz Vele Luke.

Nakon završenog studija odnosa s javnošću na business akademiji 2011. godine odlazi živjeti i raditi u grad Toronto, Kanadu na godinu dana. Usavršila je engleski jezik i stekla međunarodno radno iskustvo koje pamti kao jedno od najljepših u svom životu.

 

Osim što radi kao freelancer u filmskoj industriji, 2018. godine je Ana Matušić pokrenula “Hello Dubrovnik” s jedinstvenim i patentiranim proizvodom koji dolazi u obliku lepeze. Brand uspješno širi, tako da trenutno radi na brandu “Hi Croatia” koji će biti zastupnjen u više gradova Lijepe naše. Anu možete pratiti na društvenim mrežama (Facebook, Instagram i Twitter) pod @hello.dubrovnik i @hifromcroatia na Facebooku i @hi.croatia na Instagramu. I što reći na kraju našeg sažetka. Bravo i sretno Ana! /F.O./ Foto: Ivan Vuković Vuka i arhiva Marko Polo Fest.